Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hey Gast, Welkom op het vernieuwde forum van MexinBlog.nl.ae!
Wist je Gast dat MexinBlog een Officieel fansite van Mexinhotel.nl is?
Nieuw hier? Registreer je dan snel!
Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spons's Competitie

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Spons's Competitie Empty Spons's Competitie wo apr 11, 2012 5:29 am

Spons

Spons

Ik dacht, Rustig zijn competitie is voorbij op MexinBlog, laat ik er is eens 1tje maken. Deze competitie wordt gebasseerd op jou bouwkunsten.

Ik wil dat jullie een mooi mogelijke toren maken, wat omringd is door water en een mooie brug!

In het kort

- Uitleg:

De bedoeling is dat je een kamer maakt met een mooi mogelijke toren, wat is omring met water, landschap en een mooie brug om naar de toren te gaan. De toren moet minimaal 2 verdiepingen hebben, maximaal 4 verdiepingen!

- Wat kan je winnen?

De winnaar krijgt een mooie prijs, die nog onbekend blijft. Ook krijgt de winnaar een rank in mijn 4 in 1 Creditgrijper op Mexinhotel!

- Hoe kan je meedoen?

Je kan meedoen om dit in je kamernaam te doen.

Kamernaam:
[SC] Torencompetitie [SC]

Beschrijving:
Deze kamer heeft te maken met de Torencompetitie van Spons. Kijk op het MexinBlog voor meer informatie! Deze toren wordt gemaakt door: [Jou Mexinnaam]


- Wanneer wordt er beoordeeld?

Als er minstens 7 Mexin's meedoen met deze bouwcompetite, worden de torens dan al beoordeeld, op hoe de Mexin zijn toren bouwt.

- Tot wanneer heb je de tijd?

Je hebt voor deze bouwcompetite een week de tijd! Volgende week woensdag worden alle Bouwkamers beoordeeld!


Let er wel op! Als je kamernaam alleen maar: Torencompetitie is. Dan beoordeel ik hem niet. Dit moet in je kamernaam staan: [SC] Torencompetitie [SC]
[SC] = Spons's Competitie

Ik wens jullie veel succes met bouwen!

Groetjes,
Spons Very Happy

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Rustig's Competitie
» Portune's Competitie

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum